Haakpatroon & tutorial omslag boek / agenda / notitieboekje | GRATIS !


GRATIS HAAKPATROON / TUTORIAL  Omslag boek / notitieboekje / agenda


Gehaakt Labello hoesje, telefoonsleeve, zakdoekjes hoesje, portefeuille, creditcard houder

Haakpatroon en tutorial omslag voor notitieboekje of agenda | gratis !






Dit patroon maakt deel uit van een complete set voor in je handtas.
De andere haakpatronen / tutorials zijn binnenkort hier te downloaden.
Wordt volger (zie hiernaast, rechts, onderaan) en je krijgt ze als eerste!

Haakptroon en tutorial accessoires voor vrouwen handtas | gratis !




Het omslag heeft heeft een plekje waar je een pen in kwijt kunt en als je het handig vindt, kun je de boekenlegger er ook bij haken. 


Je hoeft geen haakexpert te zijn...  dit gratis haakpatroon is niet moeilijk.

Haakpatroon en de tutorial zijn beschreven in een ebook van 8 pagina's, geïllustreerd met veel foto's.



Ik vind het fijn als je hier een reactie achterlaat.
Wordt volger, dan word je op de hoogte gehouden van alle nieuwe haakpatronen die ik hier nog ga plaatsen.

Het zou leuk zijn als je me een foto stuurt van jouw omslag!


DOWNLOAD  HIER            het gratis haakpatroon van het omslag voor notitieboekje of agenda.


Haak Happy!






Reacties

  1. Wat een leuk patroon, dank je wel voor het delen
    gr linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dag Linda, dank voor je reactie.
    Ik stuur je maandag het patroon van het olifantje, want ik ben niet thuis en heb het niet bij me.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ontzettend leuk idee en patroon ga er vandaag gelijk aan beginnen voor mezelf en mijn dochters

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ik zou graag volger willen worden maar kan me niet inloggen. graag zou ik alle patroontjes willen hebben voor de hele set. (hoes)

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen