Haken voor de Kerst

Wie doet er mee...?

Een kerstboom vol haakseltjes in 2017

Sinds begin januari probeer ik elke dag een amigurumi figuurtje te haken. Als ik dat volhoud (en niet te vaak op vakantie ben), heb ik tegen Kerst ruim 300 versierinkjes voor in de kerstboom!
Het lijkt me ontzettend leuk als het lukt.

Momenteel loop ik ietsjes achter (de teller staat op 43), maar als ik er even voor ga zitten en ik haak wat van die makkelijke eikeltjes, sinaasappeltjes, kerstboomballen of kerstsokjes, dan haal ik die achterstand snel in.

Patroontjes

Soms gebruik ik patroontjes van anderen, soms zijn het mijn eigen ideetjes.
Het baby schildpadje dat ik vandaag haakte, bedacht ik zelf.
Voor wie het leuk vindt, plaats ik een volgende keer het patroon.

Kijk alvast mee...









 

 

0 reacties:

Een reactie plaatsen

WIE VOLGT?

Mailtje bij nieuw bericht?

HappyHaken. Mogelijk gemaakt door Blogger.