Haakpatroon vintage wiegje

Gehaakt reiswiegje voor popjes


Is het een wiegtasje?
Of een tasjeswiegje?
Ik weet geen goede naam voor dit leuke reiswiegje in tasje.






In het 'onderstel' kunnen spulletjes worden opgeborgen.

Om dit schattige poppenwiegje te haken, heb je wel wat haakervaring nodig

Patroon / tutorial:

.pdf, 15 pagina's, voorzien van veel foto's.
Mocht je er toch niet helemaal uit komen, dan mag je me natuurlijk mailen. Ik help je graag!


Benodigdheden:

Ik haakte het wiegtasje van de Zeeman garens SPARKLE (nog geen bol à 100 gram) en Royal (nog geen halve bol à 100 gram).

Verder heb je eventueel nog wat kraaltjes nodig om het reiswiegje te versieren. Het kost je aan materialen dus bijna niks.

Prijs:

€ 4,50

Bestellen?

Dat kan:

1. Via mijn Etsy-shop; klik hieronder op het item

of

via bankoverschrijving:

Stuur dan een leeg mailtje aan


dan ontvang je per omgaande betaalinstructies.




Reacties

Populaire berichten van deze blog

Maak zelf een Bumba-pak!

Gratis haakpatroon boekenlegger | tutorial met veel foto's