DIY: De Bolletjestas, geïnspireerd door Gerard Darel

Eindelijk... eindelijk dan toch.
Ik was al zo lang op zoek naar een goed patroon van de designer bag Gerard Darel 24 hour Dublin (de beroemde 'bolletjestas').
Maar aan alles wat ik vond, mankeerde wat: het ene was in het Spaans, het andere was voor te dik garen, van weer een ander begreep ik het haakschema niet...

En toen besloot ik om het zelf uit te gaan vinden.
Het kostte me wekenlang prutsen en ik moest meerdere keren uithalen en helemaal opnieuw beginnen, maar uiteindelijk was ik tevreden.

Werkelijk alles aan deze tas is gehaakt; ook de hengsels en zelfs de knoop, terwijl in de voering gehaakte details verwerkt zijn.
Voor de liefhebsters: de tutorial komt binnenkort in mijn Etsy-shop! 


 
 
 

 

Reacties

  1. Knap dat je zelf een patroon hebt bedacht en...hebt doorgezet! Daar schort het bij mij nog wel eens aan waardoor de stapel W.I.P's zich gestaag ophoopt.
    Geniet van je prachtige tas!
    Groet Patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dankje! Ik ken het probleem. Maar voor deze tas hoef je niet heel veel tijd te maken, als je hem afwerkt met kant-en-klare hengsels, in de winkel gekocht koord en een echte knoop of magneetsluiting.
    Succes!

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie plaatsen

Populaire berichten van deze blog

Maak zelf een Bumba-pak!

Gratis haakpatroon boekenlegger | tutorial met veel foto's